Ai o întrebare?
Am trimis mesajul Închide

Curs pregătire agent marketing pensii facultative (AM P3)

Despre organizatorul cursurilor: Fair Broker SRL este persoană juridică specializată care organizează cursuri de pregatire pentru agenții de marketing în vederea obținerii avizului de la Autoritatea de Supraveghere Financiară privind activitatea de marketing al fondului de pensii facultativ administrat privat. Funcționează în baza avizului nr. 40/14.02.2022 și deține codul unic de înregistrare AMS-RO-33611102, înregistrat în Registrul […]

19 students enrolled
Despre organizatorul cursurilor:
Fair Broker SRL este persoană juridică specializată care organizează cursuri de pregatire pentru agenții de marketing în vederea obținerii avizului de la Autoritatea de Supraveghere Financiară privind activitatea de marketing al fondului de pensii facultativ administrat privat.
Funcționează în baza avizului nr. 40/14.02.2022 și deține codul unic de înregistrare AMS-RO-33611102, înregistrat în Registrul ASF – Secțiunea Pensii Private.
Scopul organizării cursurilor de pregătire:
Fair Broker SRL organizează cursuri de pregătire online sau cu prezență fizică în sala de curs pentru persoane fizice care doresc obținerea avizului de la ASF pentru desfășurarea activității de marketing al fondului de pensii facultativ – Pilonul 3.
După finalizarea cursului, agentul de marketing trebuie să încheie un contract de mandat cu unul dintre administratorii de pensii private din piață sau cu un broker autorizat în vederea intermedierii vânzării de pensii private facultative.
Principalele responsabilități ale unui agent de marketing Pilon 3:
  • Să prospecteze continuu piața și să abordeze potențiali clienți, în vederea promovării fondurilor de pensii facultative
  • Să identifice nevoile potențialilor clienți privind pensiile private facultative
  • Să analizeze solicitările clientilor și să finalizeze procesul de vânzare prin încheierea actelor individuale de aderare Pilon 3
  • Să mențină legătura cu clienții, acordându-le asistența necesară ori de cate ori este solicitată și în limitele legale sau definite prin mandatul primit
  • Să monitorizeze piața și să identifice oportunitățile de business.
Experiența și abilitățile unui agent de marketing Pilon 3
  • Să aibă spirit antreprenorial
  • Să dețină capacitatea de a relaționa cu diverse tipologii umane
  • Bune abilități de comunicare și negociere
  • Să fie orientat către obținerea de rezultate
  • Cunoștințe de operare a calculatorului
  • Studii superioare.
Course available for 30 days
Get course

Arhiva

Social Network